Välkomna mina damer och herrar!

Dagens uppdatering får bli den första av förhoppningsvis många?

Vi får börja med att presentera vad som komma skall i denna blogg.
Jag visar bilder och skriver om händelser som kommer att ske i ett främmande land långt, långt bort från Sverige. Ni svara och kommenterar med "Heja Malin" "Ohh vilka fina bilder" "Akta dig för maneterna" m.m.
- Okej, bra då vet vi vart vi står i de frågorna.

Sen så uppdaterar jag er på lite flyt och problem i vardagen!
Då kommer ni med "Wow vad ni växer på er resa" och "Jag kan hjälpa er" så googlar ni upp svaren till oss så slipper jag och Josefine (Min kära vän och resekamrat) slipper lyfta ett finger i världens alla problem och helt enkelt bara behöver slappna av och njuta av "the time of or lives"!!! :D
Nä jag har inte höga förväntningar på denna resa :P Haha som min kära bror sa:

"Du tror du kommer bli brun va? Men Jossan blir ju brunare så du kommer bli besviken"
Tackar och bockar!



Nu tänkte jag kategorisera upp dagens problem vs världens flyt! Mohaha

Problemen
1. Hur ska man få plats med ett helt "liv" i en liten fjuttig ryggsäck på 60 liter?
2. Hur många långärmade tröjor behöver jag?
3. Vem kan ta mitt gymkort i 3 månader (vill inte direkt slänga 1500 kr i sjön)
4. Vem kan snälla städa mitt rum, bil + mamma och pappas källare
5. Hur kan alla andra förstå sig på det här med en blogg, jag vill också ha en fin bild på mig själv där uppe ovanför texten, men fattar ju noll om hur man gör. HJÄLP tack!!

Flyten
1. Tackar min kusin Anna för en härlig shoppingdag där vi hittade kläder som kommer att framhäver mina bästa tillgångar när jag snart blir "gyllenbrun" (snarare röd) och smal (snarare svettig) i Thailand.
2. Trevlig hemma kväll med mig, tv:en och en spektakulär modevisning ala VS (nja kanske inte men nära inpå)
3. 8 dagar kvar tills planet lyfter :D



Kärlek

P.s Jag har ingen kamera än, så bilder kommer när jag köpt en ;) D.s



Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej! Du behöver typ 1 långärmad om du bränner dig ;) om du ska ha en bild där uppe gör du en först, laddar upp den i fotoalbumet, kopierar url addressen och ersätter den som finns under namnet header på design ;) ha en bra resa och akta dig för maneterna!

2012-01-07 @ 05:22:32
URL: http://josefinemartikainen.blogg.se/
Postat av: T-bag

Heja Malin. Lovar att läsa om du lovar att skriva!

2012-01-07 @ 16:32:21
Postat av: Anna&Elsa

HEJA MALIN DU ÄR BÄST!!

Kommer lätt följa dig på din resa och hoppas få läsa om allt ni är med om. Både crazy händelser och bara småsaker! Framförallt om hur fantastiskt du mår och om hur otroligt lycklig du är!!!! Vill du dela med dig av dina tanker från flera timmars snooze på stranden så vore det intressant och lär nog lätt få mig att sväva bort :)



STORT lycka till med ALLT



1) du behöver inte ta med dig så mycket grejer. Ta bara favoriter som du trivs i :) Flipflop, sköna shorts, ett linne, bikini, proppad necessär. Bra tips är att det är bra & billigt att lämna in tvätt, typ överallt!

2) en tunn kofta att åka i räcker... Håller med Josse om nåt att ha om du bränner dig, typ en linneskjorta?!

3) pax ;) eller är jag föööör ofit för world class

4) kommer du ut hit kan vi städa bilen ihop, behöver städa min också. Vi har samma tendenser att typ se ut som om vi bor i bilen... Muta Emilia om resten tycker jag!!!

5) Jag fattar ännu mindre än du. Impad att jag ens lyckas läsa?!



HEJA MALIN DU ÄR BÄST!

2012-01-08 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0