Tårtor till 1000

Nu har man stått i och bakat tårtor till folket som kommer imorgon.
Ja jag vet du vart inte bjuden, men vad skulle jag göra? Kan ju inte bjuda hela Sö-tälyeah på tårta ;)

Men fina blev dem, hoppas verkligen dem smakar som dem ser ut. Troligtvis inte, men gott får det bli ändå.
Ännu bättre är att det är fredagen den 13 så då lär väl dem smälta och grejer..Men vi äter fort.




Min berömda hallonmoussetårta...hahaha

Sen blev det även dessa små härligheter till en botten till polkagristårtan



Nu hoppas vi att folk äter för om du bantar kan du lika gärna stanna hemma :P

Vi tackar även Linda Ekström som ordnat det så fint på min bloggie med en fin sån där bild! Hahah

Åter till dagens

Problem
1. Satte på mig fel träningsbyxor på gymmet, ni vet med sån där jobbiga onda hårda saker på benen. Konstigt att man gör så med ett par träningsbyxor, ska man inte kunna rulla runt utan att få fet-stora blåmärken

mer flyt idag
Flyten
1. Efter sovit lite förlänge lyckades jag mirakulöst komma i tid till min kiropraktor tid. Inte är jag väl en sån som sover för länge på mornarna? :P
2. Var och hälsade på Anna och Elsa (Som för övrigt går att äta upp, finare unge får man ju börja producera snart om det ens går) med Malin och Sofia Holger ;) Himlans trevligt, ännu bättre när Anna tror att vi alla behöver äta upp hennes glass förråd. "Här ät behöver bli av med det" Hahaha lovar att Malin, jag och Sofia alla tänkte "Ahh men en skål kan man ju unna sig", slutade för fan med magknip och överkonsumtion av socker, men det var GÖTT!!
3. Fick vara med och dansa idag, så himlans roligt. Jag lyckades sätta 2 ½ piruett, det har jag aldrig lyckats med WOWOW!
4. Bakat dem där tårtorna, utan att jag missa någon ingrediens..

Tack och hej!
Kärlek
Malin

P.s Jag åker på lördag, då slipper ni dem här "tråkiga" (Jag för övrigt tycker mig älska att skriva inom paranteser) inläggen och fler sola och bada i pina colada inlägg/bilder lovas ;) D.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0