Resan gick smidigt

Hej alla glada!

Nu efter manga om och med uppdateras har med den fantastiska bloggen.
Vi har alltsa sen senaste uppdateringen..

Akt till Arlanda dar vi tagit oss in innan for visiteringen, dar vi sedan letat upp gaten och klivit pa planet.
Resa 1 - Stockholm - Berlin

Bra, vi fick ju gratis snacks, ni vet en san dar skitacklig Wasasandwish
Jossan gilla!

Pa planet satt 3 grabbar, som gilla ol..:)
Dem snackade vi med till nasta resa da dem ocksa skulle vidare till Bangkok.
Resa 2 - Berlin - Bangkok

Har var det lite jobbigare, trangt och maten var val inte super. Men man fick mycket dricka, vin och balieys blev det (hahaha Sara och Anna nu blev ni avis va)...
Val framme i Bangkok var kl. 4 hemma och 10.10 pa morgonen har. (Jag sov INGET)

Nar vi landat var tanken att vi skulle ner till Krabi pa en gang, men grabbarna grus (som for ovrigt var saljare) lyckades overtala oss om att hanga med in till Bangkok en natt, bra dar da vi verkligen behovde sova!

Pa flygplatsen akte vi rullband (Ni vet ett sant dar lang som gar platt pa marken, det var en otrolig upplevelse som jag delade med mig av till grabbarna och Jossan)

Sen traffade vi ett harligt par fran Linkoping som hade lite problem att ta sig ur tullen da dem inte hade en adress (Inte vi heller) da blev vi alla nervosa och fyllde i Bangkok, ahha da kom vi in!!!
Vi dela taxi in till den dar gatan som alla ska vara pa som backpackers. Har luktade det illa och var mycket livat, lite jobbigt nar man sjalv inte var sa pepp, men kul..

Vi holl ut till kl. 19 tillsammans med vara nya vanner, sen var det laggdags.
Innan vi gick o la oss at vi middag, boka biljetter vidare + badade i poolen :) Inte sa charmigt med bleckfisar, men who cares!

Nu internetar vi innan vi ska bege oss till flygplatsen igen. haha onska oss lycka till!!!!!
det lar behovas!

Bilder kommer nar vi stadgat oss!

Massa karlek
Malin

Kommentarer
Postat av: katarina lööv

Kul att höra att det gått bra

Lycka till i fortsättningen



Puss o kram mamma

2012-01-16 @ 09:32:42
Postat av: MalinB

Ååååå underbart!

Redan nya vänner, där går det fort! Härligt.

Vi längtar efter bilder. Njut åt oss för nu kom så klart lite snö, va fan jag trodde att vintern inte skulle komma. Mend en är väl säkert borta snart igen. Puss på er!

2012-01-16 @ 09:55:37
Postat av: Vanja

Åååå! låter toppen, hoppas du hittade min persent!

Njut njut och NJUT! En annan har en monster tenta framför sig.. woho (not)



Puss på er!

2012-01-17 @ 08:36:56
Postat av: Malin !!!

Hahah Vanja ja jag hittade, och jag blev forvanad for jag trodde jag hade glomt en for jattelange sen. Lovar att uppdatera dig nar den kommer till anvandning!

2012-01-17 @ 12:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0