Och ryggen?!

Hej kompisar!

Nu var det ett tag sen man uppdatera och detta kommer nog bli standarden pa uppdateringen.
Vi har kanske inte direkt speciellt mycket tid till internetsurfing :P

Sen sist har vi kommit fram till on Koh Lanta. Har ar det som min thaimassor sa, "half sviieeden, half taaii" sa kanske inte direkt toppen nar man inte kan snacka skit om folk for alla fattar :P haha (Jag gillar att snacka skit om folk)

Koh Lanta ar vackert och maten ar god, men vi kanner kanske att detta er borjar likna en charter an ett backpacker liv sa imorgon drar vi vidare till nasta charter o Phi Phi (Vi kan ju inte fa nog av livet)...

I onsdags drog vi tillsammans med Frida och ganget ut pa en snorkelbatsdag. Super haftigt, vi var 11 stycken som hyrde en bat med 2 guider dar vi blev omkringkorda mellan 4 oar, 1:a snorkling, 2:a en grotta som tog till en hemligstrand typ (paminde om lost typ) vi simmade pa led efter en massa kineser typ.
3:e on fick vi goood mat och sol o bad..sista on snorklade vi lite till och da ni, HITTA VI NEMO!

Resterande dagarna har varit lugna som en filbunke, sol och bad, mat och dryck, fonstershopping och 2 nervosa brudar som skriker sa fort vi ser en oda. Jossan holl pa att skita pa sig nar vi skulle ga hem for att grodorna lat, vi sag en men hon sa att det nog satt hundra inne i busken. Jag dog lite av krabborna pa standen, shit vad dem kommer fram i morkret..Huuu, men snart sa..

Jag har ju blivit super brun (roooooooooooood) Jaja jag erkanner har har blekisen brant ryggf*n och anda anvande jag solskyddsfaktor....HALL I HATTEN NU....50+ (Ja jag ar svensson) Men nu borjar det lagga sig fint.

Nu dock kan jag beratta att vi haft en brakkvall i alla fall:

Frida, Emilie, Jossan och Jag drog ut pa ett stalle dar vi provade buckets (for er som laser detta med barn kan ju forklara for dem att det ar en hink med saft, vi andra vet ju vad det egentligen ar :P, och joo det vart dans med) det hela slutade med en tuk tuk resa till en bar langre ut pa on. dar vi traffade upp lite folk, efter kanske 15 min sa hade vi 4:a tagit over stallet, haha vi sprang in i baren, byte musik, jag lekte bartander och jonglerade med lime, han som agde det vart mycket imponerad (hhmm Not, han hade fullt upp och servera Jossan gratis drinkar, jag fick en cola :P) sedan kom jag pa den briljanta ideen kl 4.00 att ja vi tar strandvagen hem. (runt 5 km hem till oss) det hela slutade med smygande igenom ett resort dar vi sedan hittade en tuk tuk. Dagen efter var rehab for oss alla kan jag saga...



Sa har snygg kan man bli med snorkel och flytvast..citerar frida
Frida - "Do you have ha lifejacket"?
Guide - "You can t swim?"
Frida - "Yes but I want to fokus on the fish not the swiming"
Malin - "On for me to pleace"

Har flyter vi hahaa



Maaaat!!



After beachen med vart gannnge!




Det har med att fa haret att halla pa plats, det kan man bara glomma
Fluff ar inne!


Jossan i hangmattan utanfor var bungalow..som for ovrig inte har spoltoalett, sa nar man bajsar sa maste man skopa typ 500 skopor vatten innan skiten forsvinner, sa har man aldrig sett sin korv forut sa far man upptacka den har i thailand..:)

Puss o kram pa er
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin nr 2

Underbart!!!

Ni verkar göra exakt de man ska göra! Tack för uppdateringen. Känn ingen press att uppdatera oss här hemma... :p

Njut åt oss alla. Puss!

2012-01-21 @ 17:52:59
Postat av: Viggo 1

Malin, var e prickarna över a, a och o?

2012-01-21 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0