Ipod å kära Ipod

Ja nu har man fått lite hjälp från eliten igen (1337 elliiiit) Gurra som har visat mig hur man laddar hem trevlig musik ifrån youtube. Ah kan ni tänka er, jag gör något olagligt här och väljer att skriva ut det på en offentlig blogg som denna, hm undra om någon sätter dit mig? Synd för dem för jag tänker inte svara på telefonen på ett tag ändå..Kan ju vara roligt och bli eskorterad ut av Polisen när man kommer hem :)

Åter till ämnet:
Jag skulle alltså, (min tanke) lägga in lite färska låtar på min nuvarande stenålders lista, men det ville ju inte denna Ipod. Nej då måste man vara inne på samma bibliotek som man skapade sin Ipod på. Shit det om nått är väl stenålders? Eller?

Gurra (Anna som jag föredrar att kalla henne) visade dock hur man gjorde + att jag fick lite låtar av henne. Så nu har jag suttit i 3 timmar och laddad musik. Wow tänker ni, hur många låtar blir inte det typ 1000 va.. Haha nä 49 stycken herregud vad segt!


Under tiden jag laddat hem min fantastiska musik (som dessvärre endast bestod av jobbiga kärleksballader) så har jag även packat. Inte långt kvar där nu! :D


Dagens:

Problem:
1. Kom försent till jobbet och missade min kära kollega Gunilla som slutade tidigt. Förlåt men vi ses ju igen :D
2. Fått riktigt ont i nacken efter 15 min core. Hur svag får man vara?
3. Åt en semla till frukost (Vad hände med det där att vara nyttig, förlåt Tainio!!!)


Flyten:
1. Packningen börjar närma sig sitt slut
2. Ipoden är "proppad" med bra musik
3. Dansat sån där "dancegrej på X-box" hos familjen Eriksson som dessutom bjöd på pannkaka+kaffe+sockerkaka mums :)


Här följer lite sköna bilder på mina aktiviteter från gårdagen med (Tisdag 10/1)




Mallan och Jessica efter sista avsnittet av Prison Break (Ser ni tårarna rinna?) 



Snygga skor ?, tanken var mer att visa på: ingen snö + asfalt = snart sandstrand och bara fötter


Och ett besök till finaste Helenas viloplats!! Vilken tjej hon var! Saknar och tänker på henne mycket!


Nu får jag tacka för mig!

Kärlek
Malin
 


Kommentarer
Postat av: Malin nr 2

Vilken blogg det börjar bli :) trogen läsare här - check

Dina nerver idag hoppas jag försvann när du började dansa. Du var ju nästan bäst av alla ju!

2012-01-12 @ 20:38:02
Postat av: Malin

Bäst var ju att ta i, men det var himla roligt!

Sen är det roligt att Linda hamnat på kommentarfältet...hahaha! Malin du är bäst I love you!

2012-01-12 @ 22:39:07
Postat av: Malin the one!

Snyyyyyygg bild Lööv! Tack!

2012-01-16 @ 09:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0