Inga bilder men vi ar i paradiset

Halleluja everybody!
Nu sitter vi har igen. Men vara svettiga rumpor pa skinnstolar intill datorer i ett valkylt AC rum pa en internetshop :)
Har har vi till och med fatt vatten att drick, vilken lyx.
Nu har vi lamnat partystranden chaweng och aven lamnat ett rum fullt med bedbuggs, eftersom att jag inte fatt dem dar jadra myggbetten som min van Jossan fatt sa skulle ju sjalvklart dessa sma ackel pa mig, jag ar helt rodprickig och ser ut som en san dar korv som Lotta pa brakmakargatan satter pa tagfonstret (prickigkorv).
(I just detta skrivande skypear Jossan men Tommy, jag skulle saga hej genom att visa mitt branda nylle i kameran, da trilla jag av stolen..haha det var roligt, hon som ager stallet skrattade)
Jag skulle i alla fall beskriva det dar rummet som det varsta hittills..fy fan!
Nar vi istallet checkade ut och at var frukost tog vi en taxi ner till Lamai Beach (beautiful)
Vi stannade faktiskt pa silver beach (men avstod da vi kunde se hotellet skrika (DYYYYYYRT) sa fortsatte vi var fard lite langre ner och hittade (hall i hatten nu) ett bungalowparadis utan dess like..450 bath per natt och da menar jag att vi har 10 m till havet...amazing!!
Tyvarr da eftersom stallet ar helt perfekt sa skulle det sjalvklart regna lite, mohaha aja men jag hann branna facet anda och nu ser jag ut som en fladdgris, men det gillar vi.
Igar hyrde vi moppe (lite scarrrrry att kora i vanstertrafik och med en massa galningar runt omkring sig) vi tog oss runt och for att se alla sevardigheter pa on. Vi hittade till ett vattenfall, en veiwpoint, en magic garden och snoppen och snippan..hoho! Dessutom fick vi mota regnet och det ska gudarna veta att det var regn, det var som att vi haft sexitime, kissat pa oss, svettats och duschat samtidigt sa blota var vi. Dessutom maste vi ha sett lagom charmiga ut med vara snygga hjalmar och solbriller pa..Men roligt var det...\
Vi har traffat trevligt folk och atit god mat. Till och med sjalvaste Jesus uppenbara sig. (He really looked like Jesus) och det fick han horra stackare hela kvallen av en "full" mig..oohh I like you jesus :)
Men ater igen, jag saknar er dar hemma men hemlangtan finns inte pa langa vagar..alskar verkligen den har resan och detta ar faktiskt utan att lata krystad "det basta jag gjort i livet"....
Karlek
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin nr 2

Bästa du gjort i livrt... Va skönt att höra dessa ord då du va så nervös innan!

Nu ska jag börja spara så att jag kan åka.. Om några år. Fan för att vara fattig student, inte min grej!

2012-01-31 @ 14:04:19
Postat av: Tommy

Hahaha, va det det som hände när jag skypade :D såg bara några blonda lockar i nån sekund, sen måste du gjort en faceplant. grym blogg lööv !

2012-01-31 @ 19:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0