Förberedelserna fortsätter

Herregud vad mycket jag har och stå i, tur att man inte jobbar denna sista vecka.
Haha NOT!

Det är lite segt ibland, men jag känner ändå att jag gjort någon nytta och onytta idag..

Problemen
1. Vem kan ta det där gymkortet liksom (sitter fast i smeten just nu)
2. Hur ska jag få plats med allt i väskan? Har bestämt mig för vad som ska med, men hur kommer det ner i ryggan?
3. Ska man ha med bankdosan?

Flyten
1. Köpt en väldigt fin kamera (Bilderna nedan är från den)
2. Städat mitt rum (Nu är mamma glad)
3. Börjat och kommit långt med källaren, dock var det mer än vad jag trodde :S
4. Tränat 1 ½ timme på gymmet, hej beach 2012! (Som jag i och försig inte lyckades med)


Mitt ännu orörda stökiga rum! Vad tycker ni är mest udda? De 12 vattenflaskorna på nattduksbordet eller kanske bestiklådan högst upp till vänster?





Men se så fint det blev :)





Imorgon ger jag mig an detta, alltså bara så ni vet är inte allt det här min skit!!



Nu till vad som alltid ska finnas med i en blogg. I alla fall som jag förstått det som
Lite outfits! HAHA herregud, som tur är inte på min kropp, ytan snyggt upplagada på golvet.

Some thing vi hittade på shoppingrundan i fredags :O Ahh njut nu



Och håll i hatten nu, RUSTA STUFF!
(Blir rädd så kreativ jag är, se så fint jag la upp allt)



Hastalavistababy!





Kommentarer
Postat av: Malin nr 2

Haha.. Man kan ju inte annat än att älska dina bilder. Riktig bloggare woooohoo!

Och joooo beachen väntar på dig snygging

2012-01-10 @ 22:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0