("Häng med på bloggen sen")

Om man är mätt på tårta nu, herregud klämde nog i mig 5 - 6 potioner själv. Allt för att det skulle se ut som om det kom mycket folk :P Ni vet, "Ahh det finns inte så mycket kvar de andra som gick precis åt upp det mesta" Hahha, nej skoja bara men det kom en hel del så som:

Anna A
Elsa
Malin
Annie
Jessica
Jossan
Vanja
Helene
Anna S
Nina
Lotta
Gunilla
Christoffer
Matilda
Anna G
Anna T
Linnéa
Linda
Emilia
Sanna
Sandra V
Jenny
Sandra E
Niklas
Filippa
Fredrik (Bror)
Mamma

Sen fick jag en kram av min kära morbror Igge med, men han skulle på hockey match, ja bah "Meh hallå fika hos mig är ju mycket roligare"

Wow många kompisar man har, och dem alla lovade att följa bloggen ;) Love you!!
Det var min standard replik "Häng med på bloggen sen" jobbig brud AB

Men det var super mysigt, bjöd på tårta, kaffe, the och dricka.
Pratade en massa skoj + hade till och med modevisning !!
Sen fick jag en massa fina saker, som dock är omöjliga att få ner i min proppade väska. Får rensa bort lite tror jag!


Mums



Härlig gympan! LOVE LOVE! Annie är het!

Sen självklart glömde jag att ta bild på kollegorna men då får dem istället den här dikten tillängnad till dem?


Kvinnor å vackra kvinnor
Jag vill vara som er
Ni är de bästa, det hoppas jag att ni ser
Glada i hågen, nu skiter vi i vågen
Kommer sakna våra stunder tillsammans
Men jag kommer snart hem så oroa er inte...





Sandra å Jenny mumsar på go fika!


Vill bara meddela att ni betyder allt. Som Annie skulle säga:

Kärleken vinner över allt! Gulli gull
<3 <3 <3 Love...(Hahaha visst är jag romantisk nu)

Imorgon lyfter vi, se upp mot himlen run kl. 15.00, lovar att vinka!

Kärlek
Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0