Ar ni professionella dansare?

Nu ar vi alltsa pa on Koh Samui och en "strand/stad" som heter chaweng.
Har ar det inte lika mycket svenska turister, men desto mer australienare, araber och israeliter.
Jo apropa andra folkslag, innan vi akte hit jag och min van hade vi val inte direkt nagra erfarenheter av skonheter fran just thailand osv, men herregud jag tror visst jag missat en heldel nar man sitter och kollar Prison Break (forever M) men har finns det fina grabbar :)
Igar och dagen innan den sa har vi hangt pa beachen, kakat billig mat och festat pa bargatan. Buckets ar nu ett staende aterkommande nar dansen ska borja och ja haha vi har under 2 kvallar gatt till samma stalle som spelar hip hop och RnB musik dar har vi utan hamningar slappt los vara bodys och fatt ett flertal forfragningar pa om vi dansar professionellt, kanns gott. Och ni kanner ju mig, jag kan ju lamna kvallen utan att stalla mig pa hander, hjula gora piruetter m.m. fick forfragan om jag var hog, men neeeeej man kan ha roligt utan sant skit..
Igar traffade vi ett gang skona snubbar fran israel, alltsa jag lovar det var Jesus som var med dem. En kille sag ut som herren och vad mer kan man inte gora an att folja med, hur gulliga som helst. Blev en natt och gick in pa en morgon innan man gick till sangs. Vi hoppas pa att mota upp dem ikvall igen, far se hur det slutar.
Sag att det efterfragades problem och flyt, och ja jag ska erkanna att jag varit dalig pa den, men nar man sitter med tid som blir pengar vill man bara skriva tills hjarnan slappt ut alla tankar, men har kommer en lista.
Problem
1. det ar regnperiod pa Bali. Gar det att aka dit anda, regnar det hela dagar eller bara skurar. googla det tack.
2. bajs problem, ja jag har helt enkelt typ slutat bajsa. Har varit har i 2 veckor och har kanske gjort nr 2 sju ganger. Vad gor man, har till och med borjat kaka laktos for att fa magen i nagon form av bajsattack..
3. Telefon eller inte - Som jessica sa "vi vill ha kvar vara tills dem verkligen dor" och nu ar min telefon saklart trasig, nr och allt ar raderade :( Fragan ar da, ska jag kopa en ny eller vanta tills jag kommer hem?
Flyt
1. Engelskan blir lattare och lattare, fick tillochmed en kommentar om att jag hade sa bra uttal och lat inte som en svensk som snackade utan som typ en australienare eller UK, det ni. Mohahaha av just da en australienare..
2. Nytt harligt folk som ger en sa fina komplimanger som att man ar harlig, energifylld och vill traffas igen. Fick en halsning i min bok "mina vanner" att jag var "mad in a lovley way" och "Your like my swedish sister" det varmer verkligen..
Provade att skypea min mamma och pappa idag, vad roligt det var. Saknar dem, vad bra det ar med dagens teknik anda. Dem var sig lika, "vad ful man ser ut", "ga och lagg er tidigare", "Tacuila drack vi igar" Alskar dem!
Karlek till er
Malin
Bilder fick bli fran dragshowen vi var pa. Hur underbar som helst! Transor ar hur snygga som helst, men kanske inte just dem som vi ser har nedan, men det fanns en hel del puddingar..
Celine Deion eller hur man stavar. Vi var pa dragshow. Fantastisk.
(Ser lagom fet ut bredvid det dar benranglet)
Neon!

Kommentarer
Postat av: Malin nr 2

Va ni på showen på koh samui.. Säkert samma som vi va på. Roliga filurer de där :)

Mobilproblemet: köp en billig jäkel för att ha där nere o så köper du en ny rejäl en, när, du kommer hem!

Regn i bali: jag googlade (som jag är sämst på, om man kan va de) och idag va de 94% luftfuktighet.. Stackars frida o svettproblemen säger jag bara haha!!

Regnperiod till mars iaf . Men det står att det bara behöver regna 1 tim sen är det blå himmel igen, alltså inte a la sweden med regn o grått i 3 månader i sträck. :p

Puss på er!

2012-01-28 @ 19:05:00
Postat av: vanja

Åååå, vad kul med en uppdatering.. ni verkar ha det kanon bra. :) PUSSSSSS

2012-01-29 @ 21:33:51
Postat av: Tbag

Haha. Mysigt ni verkar ha. Kläm några chili vetja, då lär det bli bajsa av. Har ni sett några läskiga insekter än? Tigrar? Nåt anmat coolt?



Snart åker jag till norrland och åker längdskidor, jajamänsan. Vasaloppet nästa. Köpt en lila jacka och rosa mössa, vill ju inte bli borttappat. Per grät av skratt så antar att det inte var lika läckert som jag tänkt mig.



Jessica, är det jag eller är du otrogen?

2012-01-30 @ 08:47:12
Postat av: Malin Loov

Klart det ar du T bag aldrig skulle jag vara otrogen mot dig..!



Jag har hittat en losning pa bajset, at laktos det hjalper. bali kommer vi nog strunta i nu, blir cambodia och vietnam istallet och sen tillbaka till thai..

2012-01-31 @ 11:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0