fortsattning och desto mer....

ojoj det var lange sen man skrev nu, men ska forsoka minnas allt igen.

12.
Efter forodelsen med de stulna sakerna sa drog jag med moppen tillbaka till omradet och letade, samt bad arrangorerna att halla utkik efter dem, men dem sa ju klassikern "Va oj naaa aldrig har nagot blivit stulet forut" ...eller hur..

13.
Festivalen startar, vi aker dit kommer till omradet som da fyllts med forvantasfulla festivaldeltagare for att se bra band och parta loss. Det borjar bra, vi traffar trevligt folk och allt gar bra. Tills strax innan vi ska dra sa far Jossan en stol slangd i huvudet av en full kille. (Just our luck liksom)

14.
Vi far skjuts hem av 2 svenska killar och kommer val hem ca kl. 6.00 sover i endast 4 timmar da vi maste checka ut och lamna tillbaka moppen vi hyrt innan bussen kommer och hamtar oss. Vi valde att lamna festivalen och Koh Samui tidigare for att det sog sa mycket. Sjalvklart var moppedstallet inte oppet sa jag forlorade aven mitt korkort pa detta satt. Men men, jag var inte sa snygg pa bilden anda :P !!

15.
Jordens jobbigaste dag aterstod med resande, trotta och hungriga flickor som hade en viss irritation mot varandra i de antal timmarna som bestod av en batfard till koh phangan samt sokande efter ett bra boendet 2 dagar innan full mooon...Inte det lattaste men vi lyckades efter ca 4 timmar hitta paradiset igen..

...sa var de jobbiga dagarna slut och de resternade har varit de absolut basta hittills.

Pa hotellet hade vi pool och en underbar utsikt over havet. Stallet lag inte mitt i smeten vilket var toppen da det var lungt pa kvallarna. Vi har traffat en hyvens kille fran Canada som vi foljde med pa aventyr till ett vattenfall, han hangde med pa full moon och blev stuppackad som oss andra :P (Inte jag mamma :))

Vi traffade upp vara underbara vanner fran Phi phi Claire, Kristen, Jesus och nagra nya sa som Bram, Mikkel m.m. Varldens finaste alltsa. Nasta gang vi ses alla sa kommer vi kora en sverige, london, scotland tripp tillsammans..awsome (Det har till och med gatt sa langt att jag o Jossan borjat prata engelska med varandra aven fast ingen ar i narheten :P) Hahaha...internationella eller vad!

FULL MOON var galet, vet inte om det var toppen, men jag hade roligt. Basta var nog anda forsta kvallen nar vi skulle saga hej da till Jesus..

Pool party - skabb skabb och ater skabb..Men nice bajs anda. Man har lite hemska historier fran denna natt vill jag lova, men ocksa manga bra!!!

Och till er alla som laser...Jag tror jag sakta men sakert borjar forsta mig pa mig sjalv, efter en lang natt med visa ord fran mannen ovan eller under Jesus och Josefine sa har jag tagit ett steg langre till att faktiskt forsta det har som snurrar i huvudet..herregud!


Problem
1. Fortfarande bajsandet, det gar inte framat dar!
2. Hur gor man med Visum och grejer till Vietnam?
3. Skype, kan ni snalla fixa lite skype sa kan vi snacka live liksom
4. Tips pa en bra bok

Flyt
1. Bra boende i bangkok efter en laaaaaaaaang bussresa fran koh phangan, tror vi borjar fatta det har
2. Alla underbara manniskor vi traffat
3. Jag vill inte kommer hem!
4. Borjar fa en bra tann nu :P

Karlek
(Bilder kommer looovar men inte nu)
Malin

Kommentarer
Postat av: Malin nr 2

3. Skype - orkar inte .. det blir mer spännande att ses sen ju! Haha låter som värsta kärleksparet nu :)

4. Bra bok.. hmm.. små citroner gula..



Skönt att du börjar lista ut sakerna som snurrar i huvudet, vad det nu är. Du behövde lite sol och vila helt enkelt.



Du vill inte hem.. tänk inte så.. tänk hur bra ni har det nu och njut av varje sekund. Sen är det ju bara att komma hem.. spara pengar.. och åka igen! Lätt som en plätt :P



I dag sa en dam på jobbet att våren är på G.. eller i alla fall i skåne, dit kommer våren nu i slutet av feb. Men det dröjer visst lite längre innan den kommer hit. Men det gav mig ett leende ändå. Våren kommer snart och då kommer ni hem..

2012-02-11 @ 16:59:34
Postat av: Sussi

Jäkla bajs då! Men skönt att resterande dagar varit på topp. Grymt avis!!



Visum till Vietnam: svenskar får 15 dagar gratis visum (efter kriget bla bla), vi körde först 15 dagar norra Vietnam, åkte sen till Laos och sen körde vi 15 dagar södra Vietnam. Så funkade att köra 2 * 15 dagar, och vi lämnade bara landet i typ en vecka..

Sköt om er! Avis på snacket med Jason btw! Kram

2012-02-16 @ 10:52:32
Postat av: Sussi

Jäkla bajs då! Men skönt att resterande dagar varit på topp. Grymt avis!!



Visum till Vietnam: svenskar får 15 dagar gratis visum (efter kriget bla bla), vi körde först 15 dagar norra Vietnam, åkte sen till Laos och sen körde vi 15 dagar södra Vietnam. Så funkade att köra 2 * 15 dagar, och vi lämnade bara landet i typ en vecka..

Sköt om er! Avis på snacket med Jason btw! Kram

2012-02-16 @ 10:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0